Burdur Spor Başkanı Ömer Kıymaz: ” Biz Muhammet Tıknaz ile beraber ilimizde eksikliği hissedilen Şehrin adıyla özdeşleşmiş 80′ li yıllarda 2’inci ligde büyük başarılar elde etmiş Burdurspor’ un tekrar hak ettiği yerlere gelmesi için bu meşaleyi yaktık. Çocukluğumuzdan bu güne geçmişteki Burdurspor maç hikayeleri ve Burdurspor a hizmet etmiş efsane futbolcu ve yöneticilerin anılarını dinleyerek büyüdük. Sadece bizde değil tüm şehirde bu hasretin, çoşkunun son dönemde iyice hissedilir olduğunu da görüyoruz. Biz bu hasreti bitirmek için yola çıktık. Şu an oluşturduğumuz kadro için hiç bir fedakarlıktan kaçınmadık ve memleketimize özlenen günleri getirecek taraftarımızın taktirini kazanan, iyi inanmış bir kadro oluşturduk. Artık o eski Mavi Pembeli forma ile ‘Burdurspor’ tezahüratlarının yankılanacağı günlerdeyiz. Tüm taraftarlarımızı maçlarımızda 12’inci adam olarak desteğe bekliyoruz. Biz inandık bu hasret bitecek ” dedi.
KIYMAZ “BİZ ÖZLENEN BURDURSPOR HASRETİNİ BİTİRMEK İÇİN YOLA ÇIKTIK”
Burdur Birinci Amatör Küme Play Off ilk maçında Gölhisarspor karşısında 4-1 lik net skorla galip gelen Burdurspor yaptığı yeni transferler ile play off da bende varım dedi.
Muhabir: Hüseyin Çubuk
Trend Haberler
BURDUR’U YASA BOĞAN GENÇ ÖLÜM: HENÜZ 22 YAŞINDAYDI!
Oktay İzzet Kurtlu evinde ölü bulundu
BURDUR'DA MÜLKİ İDARE AMİRLERİ KARARNAMESİ! İŞTE GELENLER VE GİDENLER
Burdur'da İşçi Servisi Uçuruma Yuvarlandı! Çok Sayıda Yaralı Var
TOKİ’den Burdur’a Büyük Fırsat! Başvurular Bugün Başladı
BURDUR’DA VALİ KONAĞI KAVŞAĞINDA KAZA





