Burdur Muharip Gaziler Derneği'nin yeni hizmet bürosu düzenlenen törenle hizmete açıldı. Cumhuriyet Parkı'nda Burdur Belediyesi tarafından tahsis edilen yeni büro, gazilerin kullanımına sunuldu.

Daha önce Cumhuriyet Meydanı'ndaki İl Özel İdaresi Binası'nda faaliyet gösteren Muharip Gaziler Derneği, valilik tarafından hazırlanan proje kapsamında binanın yıkılacak olması nedeniyle yeni adresine taşındı.

Açılışta katılımcılara aşure ikramı da yapıldı.

Yeni hizmet binasının açılış törenine Burdur Valisi Tülay Baydar Bilgihan, Burdur Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz, İl Jandarma Komutanı Albay Mehmet Balcı, İl Emniyet Müdür Vekili Hakan Çiğiltepe, siyasi parti temsilcileri, kamu kurum ve kuruluşlarının müdürleri ile çok sayıda gazi katıldı.

Cumhuriyet Parkı'nda hizmet vermeye başlayan yeni büro ile birlikte gazilerin daha modern ve erişilebilir bir ortamda faaliyetlerini sürdüreceği belirtilirken, açılış töreninde gazilerin birlik ve beraberliğinin önemine vurgu yapıldı.

Whatsapp Isdgsagmage 2026 06 25 At 15.02.08Whatsappsdsg Image 2026 06 25 At 15.02.08Whatsdgssapp Image 2026 06 25 At 15.02.10Whatsdlasapp Image 2026 06 25 At 15.02.10Whdsgfaatsapp Image 2026 06 25 At 15.02.09Whatsapp Isdfamage 2026 06 25 At 15.02.09Whatsapp Image 2026 06 25 At 15.02.09Whatsapdsfgsp Image 2026 06 25 At 15.02.08Sdsgs

Kaynak: MUHAMMET FATİH BAŞCI