EkonomiManşetKeyf-i Ziyafet’ten basın mensuplarına kahvaltı ziyafeti

3 sene ago

Burdur’da şehir merkezinde hizmet sektörü gelişmeye devam ediyor. Birbiri ardına açılan yeni işletmeler, kafeler, lokanta tarzı yerler, Burdur’da hizmet sektörünün büyümeye başladığının bir göstergesi… İşte; bu işletmelerden biri de Keyf-i Ziyafet. Yaklaşık bir yıl önce Atatürk Caddesinde hizmet vermeye başlayan Keyf-i Ziyafet işletmecisi Şerife Demirel 31 Ağustos Salı günü basın mensuplarına kahvaltı verdi. İşletmesini ve verilen hizmetleri tanıtmak, Burdur basını ile tanışmak amacı ile gazetecilerle buluşan Demirel Keyf-i Ziyafet’i anlattı.

Kahvaltıya Burdur Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Kürşat Tuncel, şehrimizde görev yapan basın mensupları katıldı.

Şerife Demirel Keyfi Ziyafet’i anlattı

Keyf-i Ziyafet işletme sahiplerinden Şerife Demirel; “Bir yıl önce burayı devir aldık. Sizlerle biraz geç bir birliktelik oldu. İşletmemizi personel ve mekân olarak rayına oturtmak ve biz artık hazırız demek için bekledik. Personel ve verilen hizmet olarak artık biz her şeye hazırız. Birimiz Antalyalı birimiz Ispartalı olarak iki ortak bu işletmeyle Burdur’a hizmet vermeye başladık. Doğduğumuz yer değil, doyduğumuz yer felsefesiyle hareket ediyoruz.

Toptan gıda sektöründe üzerine uzun yıllar hizmet verdiğimiz için bu tecrübelerimizi cafe ve bistro sektöründe kullanmaya karar verdik. Amacımız Burdur’da kaliteli ürünü en ucuza sunulabileceğini kanıtlamak. 120 çeşide yakın ürün yelpazesi ile hizmet veriyoruz. Asla dondurucu ürünleri kullanmıyoruz. Bizim 500 kişilik bir kapasitemiz var. Nişan, özel yemekler ve gecelerde de hizmet veriyoruz. Ramazan ayında oldukça fazla iftar yemeklerimiz vardı. Biz artık her yönümüzle ve kaliteli hizmet anlayışımızla Burdur’a en iyi ve ucuz hizmeti vermek için hazırız” diye konuştu.

Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Tuncel hizmet sektörünün geleceğine işaret etti

Burdur Gazeteciler Cemiyet Başkanı Kürşat Tuncel de yaptığı açıklamada; “Burdur’da hizmet sektörü son yıllarda şehrimizde gelişen sektörlerin başında geliyor. Böyle bir işletmenin basının farkında olması, bizlerle iletişim kurması, kendini tanıtması inşallah diğer işletmelere de örnek olur. Hizmet sektörü, öğrenci merkezli yatırımlar Burdur’da gelecek vaad ediyor. Kabaca rakamlara baktığımızda Burdur’da şu an 17 bin üniversite öğrencisi şehir merkezinde. 2019 gelecek projeksiyonunda bu sayı 26 bin olacak. 2023’te ise, çok değil 7 yıl sonra bu sayı 37 bin’i bulacak. Toplamda ise il genelinde 60 bin öğrenci öngörülüyor.

Bu rakamlar, Burdur ekonomisinde önümüzdeki 10 yıllık süreçte hizmet sektörünün en önemli dinamiklerden biri olacağının işaretlerini veriyor. Bu noktadan baktığımızda yaptığınız yatırımın karşılığını alacağınıza inanıyorum. Öğrenci merkezli bir yatırımın Burdur’da geleceği var. Gönül istiyor ki sizin gibi müteşebbis ruhlu insanlar çoğalsın. Özellikle Burdurlu girişimciler de bu tür yatırımlara işlere girsinler, ortak olsunlar. Başta AVM olmak üzere yurt, apart gibi diğer alanlara yatırım yapsınlar. Buna sizin gibi işletmelerin örnek olmasını diliyorum” şeklinde konuştu.

Atatürk Caddesi üzerinde hizmet veren Keyf-i Ziyafet, Burdur’da kaliteyi uygun fiyata sunmaya devam ediyor. İşletmeciliğini Şerife Demirel ve Mehmet Daldal’ın birlikte yaptığı Keyf-i Ziyafet’te 4 kişilik kahvaltı her şey dahil sadece 35 TL’ye sunuluyor. Yaklaşık 27 çeşit çeşit zengin kahvaltı menüsü ile sınırsız çay servisinin yapıldığı Keyf-i Ziyafet’in dünkü konukları Burdurlu basın mensupları oldu. Açılışının 1. yılı onuruna tanışma kahvaltısı düzenleyen İşletme Sahibi Şerife Demirel, yakın zamanda Bowling Salonu’nu da Burdurlulara kazandıracaklarını müjdeledi. Yapılması planlanan salonun proje çalışmalarının devam ettiğini duyurdu.

DEMİREL: “AMACIMIZ FAZLA KÂR SAĞLAMAK DEĞİL, SİRKÜLASYONDAN KAZANMAK”

Şerife Demirel, “Biz öncelikli olarak öğrencilerimize hitap ediyoruz. Biliyorsunuz, Burdur ve Isparta öğrenci ekonomisine dayalı hizmet veriyor. Antalya Göynüklüyüm. Benim memleketimde tek kıymalı pide 10 TL. Burada ise 5 TL. Biz kâr marjını yüksek tutmak istemiyoruz. Sirkülasyondan ve sürümden kazanmak istiyoruz. Vermiş olduğumuz kahvaltının zenginliğini görüyorsunuz. 4 kişilik kahvaltı menüsü 35 TL sınırsız çayla beraber sayı arttıkça fiyat düşüyor. Biz kişi uygulaması yapmıyoruz. Amacımız yüzsek kar marjı değil, sirkülasyonu artırmak” dedi.

“ÖĞRENCİYİ DÜŞÜNÜYOR VE FİYATLARI DİBE ÇEKİYORUZ”

Farklı sektörlerdeki toptancılık tecrübelerinin de kafe sektöründe birleştirerek, en ucuz maliyetle kaliteli hizmet anlayışını benimsediklerini vurgulayan Şerife Demirel, Burdur’un ağırlıklı olarak öğrenciden gelir sağlayan bir şehir olmaya başladığına dikkat çekerek, çalışmalarının yoğunluğunu bu yönde sürdürdüklerini aktardı.

Üniversite düzeyindeki öğrencilerin büyük çoğunluğunun ailelerinden uzak ve belli bütçelerle geçinmek durumunda olduklarının da altını çizen İşletmeci Şerife Demirel, bunun bilinci hareket ederek fiyatlarının diğer kafe-restoran ve bistrolardan daha uygun olduğuna dikkat çekti.

Sıcak bir aile ortamı olarak hizmet sundukları Keyf-i Ziyafet’in her bütçeye hitap eden tarzı ile farklı çeşit ve kategoride yer aldığını kaydeden Şerife Demirel, “Biz, Burdur’a geldiğimiz günden bu yana amacımız hep kaliteli hizmet vermek oldu. Bazı kuruluşlar gibi ‘Hap yap, para kap’ zihniyeti ve düşüncesinde asla olmadık, olmayacağız da… Amacımız bu şehirde yapılamayanları yapmak, en kaliteli ve titiz hizmeti sunmaktır. Esas gayemiz, bütçeye uygun hizmet anlayışıyla kaliteyi harmanlamak ve belli bütçelere sahip öğrencilerimizin her türlü imkandan faydalanmasını sağlamaktır” şeklinde konuştu.

Bir kafe ve bistro olmanın yanında, sıcak- soğuk yiyecek ve içecek çeşitleriyle kali ve uygun fiyatı bir ada sunan Keyf-i Ziyafet, düşük meblağlarla ziyafeti yaşamak isteyenlere hitap ediyor. Pide- ızgara – fast food – pizza – alakart gibi yiyecek seçeneklerini müşterilerine sunan Keyf-i Ziyafet, kahvaltıdan öğle ve akşam yemeklerine kadar özel gün ve toplu yemek merasimlerine de ev sahipliği yapıyor. İşletmeci Şerife Demirel, Keyf-i Ziyafet’te nişan, söz ve nikah, doğum günü gibi özel günlerde toplu organizasyon yaptıklarını da sözlerine ekleyerek, tüm Burdur halkını mekana davet etti. Demirel, paket servis seçenekleriyle de ekstra bir ücret talebinde bulunmadan, en kısa sürede siparişleri müşterilerine ulaştırdıklarını söyledi.