Karamanlı Devlet Hastanesi’nde ağız ve diş sağlığı hizmetlerinin geliştirilmesine yönelik önemli bir adım daha atıldı. Sağlık Bakanlığına bağlı Hudut ve Sahiller Sağlık Genel Müdürlüğü tarafından talep üzerine gönderilen ikinci diş ünitesi hastaneye kazandırılarak hizmete hazır hale getirildi.

Yeni diş ünitesinin devreye alınmasıyla birlikte hastanede sunulan diş sağlığı hizmetlerinin kapasitesinin artırılması, vatandaşların daha hızlı ve etkin sağlık hizmeti alabilmesi hedefleniyor. Modern donanımıyla dikkat çeken ünite, bölgedeki ağız ve diş sağlığı hizmetlerine önemli katkı sağlayacak.

Konuya ilişkin yapılan açıklamada, cihazın hastaneye kazandırılmasında emeği geçen Karamanlı Devlet Hastanesi Başhekimi Dr. Ayla Kılıç ve Hastane Müdürü Ayhan Bayraktar’a teşekkür edildi. Ayrıca hastanede görev yapan Diş Hekimi Edanur Cesur’a çalışmalarında başarı dilekleri iletildi.

Yetkililer, sağlık alanındaki yatırımların devam edeceğini belirterek, vatandaşların kaliteli ve erişilebilir sağlık hizmetlerinden yararlanabilmesi için çalışmaların sürdürüldüğünü ifade etti.

Yeni diş ünitesinin hizmete girmesiyle Karamanlı Devlet Hastanesi’nin sağlık altyapısı daha da güçlenirken, ilçede yaşayan vatandaşların ağız ve diş sağlığı alanındaki ihtiyaçlarına daha etkin şekilde cevap verilmesi amaçlanıyor.Diş Hastane 1 2026 06 24 At 11.26.18

Kaynak: BURDUR YENİGÜN